Mitsubishi Outlander Hibrīds

OUTLANDER PHEV APSKATS

DINAMISKS STILS

Plaši pārveidotais OUTLANDER PHEV drosmīgi demonstrē nepārspējamu spēku un izsmalcinātību. Sākot no izteiktās jaunās priekšējās daļas ar “Dinamiskā vairoga” koncepciju, kas rada spēcīgas veiktspējas un pārliecinošas drošības sajūtu, līdz pat pievilcīgajai jaunajai aizmugurējai daļai – tas pilnībā iemieso premium klases apvidus automobiļu labākās īpašības.

JAUNA DIZAINA KONCEPCIJA

Dinamiskais vairogs

Jaunā Mitsubishi Motors automobiļu priekšdaļas dizaina koncepcija „Dinamiskais vairogs” ir ieguvusi Pajero un Lancer Evolution nākamās paaudzes funkcionalitāti. Melnā centrālā daļa izstaro spēku un veiktspēju, to no abām pusēm un apakšas ieskauj izteiksmīgs cilvēka un mašīnas aizsardzības simbols.

Outlander PHEV – „Dinamiskā vairoga” iemiesojums

Lielā, melnā priekšējā maska rada sportiskuma sajūtu, tā ir ieskauta no trim pusēm – no kreisās un labās puses, kā arī no apakšas – lai radītu aizsargājošu „vairogu”.

Pretēji iepriekšējam dizainam, kas atsaucās uz „apkārtējo vidi” un „modernām tehnoloģijām” un bija izsmalcināts, nekļūstot nomācošs, šīs drosmīgās izmaiņas mērķis bija dinamiska interpretācija, kas Mitsubishi būtību koncentrētu automobiļa priekšplānā. Tas iezīmē pagrieziena punktu, aiz kura dizains attīstās kā līdzeklis Mitsubishi Motors klātesamības sajūtas pastiprināšanai.

Priekšējā reste pieejama ar tumšu un hromētu apdari, kā arī Piano Black krāsā

Priekšējā reste, kuras centrālo melno daļu ieskauj bamperu gali, izstaro jaudu un veiktspēju. Hromētie akcenti sānos demonstrē šī premium klases apvidus automobiļa spēku un izsmalcinātību.

Dizains, kuru pilnībā nodemonstrēt spēj vien PHEV modelis

OUTLANDER PHEV konceptautomobilis ir kļuvis līdzīgāks apvidus automobiļiem, tādēļ tā priekšējās apakšdaļas aizsardzībai izmantots apvidus automobiļiem raksturīgāks dizains – liela sudrabkrāsas apakšdaļas aizsargplāksne. Lai panāktu izskatu, kas uzsver ne tikai priekšdaļas spēku, automobiļa apakša ir vienmērīgi melna, bet virsbūves sānos izmantotas aizsarguzlikas.

LED priekšējie lukturi un LED dienas gaitas (LED DRL)

LED priekšējie lukturi un LED dienas gaitas lukturi padara automobili pamanāmāku, tādējādi uzlabojot drošību, turklāt tie piešķir automobiļa dizainam īpašu eleganci.

Aizmugurējās daļas dizains

Automobiļa priekšdaļā lukturi un reste rada platuma sajūtu, un atbilstoši tam līdzīga platuma un stabilitātes sajūta ir radīta arī aizmugurējā daļā. Iepriekšējiem modeļiem tika izmantots dizains, kas beidzās sānos, savukārt jaunajā modelī virsma aptinas ap spārniem, radot platuma sajūtu.

Kombinētie aizmugurējie LED lukturi

Kombinētie aizmugurējie LED lukturi uzlabo drošību un izskatu.

Haizivs spuras formas antena

Lai vairotu sportiskumu un izsmalcinātību, pieejama haizivs spuras formas antena.

Sudrabkrāsas apakšdaļas aizsargplāksne

Sudrabkrāsas apakšdaļas aizsargplāksne uz aizmugurējā bampera izstaro stabilitāti un rada robusta apvidus automobiļa izskatu.

FUNKCIONĀLS DIZAINS

Aerodinamisks dizains

Pateicoties daudziem eksperimentiem vēja tuneļos, OUTLANDER PHEV izceļas ar lielisku aerodinamiku un pievilcīgu ārējo dizainu. Šāda aerodinamika nodrošina lielāku degvielas ekonomiju, mazāku CO2 izmešu daudzumu un lielisku stabilitāti, braucot lielā ātrumā.

Diski

Melni un sudrabkrāsas divtoņu 18″ vieglmetāla diski padara automobiļa veidolu vēl sportiskāku.

Elektriski atveramas/aizveramas bagāžas nodalījuma durvis

Bagāžas nodalījuma durvis iespējams atvērt un aizvērt automātiski, izmantojot pogu, kas novietota pie autovadītāja sēdekļa.

JEBKURĀ VIDĒ IEDERĪGS DIZAINS

Dizains, kas piestāv pilsētai

Tāpat kā enerģiskajā un spēcīgajā priekšdaļā, arī priekšējos un aizmugurējos lukturos ir izmatotas LED diodes, radot modernas izsmalcinātības sajūtu, kas piestāv braukšanai pilsētā.

Dizains, kas izceļas arī brīvā dabā un bezceļos

Dzīvīgais dizains, kas Mitsubishi būtību noliek centrālajā vietā, ir Pajero un Lancer Evolution funkcionālo īpašību mantotājs – tas izskatās labi gan brīvā dabā, gan bezceļos.

OUTLANDER PHEV APSKATS

PLAŠUMS UN KOMFORTS

Izbaudiet komforta un izsmalcinātības oāzi, kur braukšanas prieku vairo plašā telpa kājām, grezns aprīkojums un īpaši kluss salons.

IZCILS INTERJERS

Plašums, komforts un jauni uzlabojumi

Satveriet jauno 4-spieķu stūri ar ādas apdari, izbaudiet izsmalcināto interjeru ar uzlaboto viduskonsoli, dekoratīvo apdari, grezno aprīkojumu un daudz ko citu. Sēdekļi ir rūpīgi apdarīti ar augstākās kvalitātes materiāliem, aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolokāmas, lai pielāgotos jūsu dažādajām bagāžas pārvadāšanas vajadzībām.

SĒDEKĻU APDARE

Melna āda

* Ādas sēdekļu apdarē ietilpst sintētiskā āda sēdekļu sānos, aizmugurē un galvas balstos (kā arī aizmugurējā centrālā roku balsta sānos, durvju roku balstos un durvju apdarē).

Tumši brūna āda

* Ādas sēdekļu apdarē ietilpst sintētiskā āda sēdekļu sānos, aizmugurē un galvas balstos (kā arī aizmugurējā centrālā roku balsta sānos, durvju roku balstos un durvju apdarē).

Comfort Tech (C-TEC)

* Funkcionāls materiāls, kas ekstrēmās temperatūrās pārāk nesakarst un neatdziest.

Durvju apdare

Sēdekļu un durvju apdares šuves rada izteiktāku dziļuma sajūtu. Logu slēdži Piano Black krāsā un melnie, teksturētie ornamenti piešķir interjeram izsmalcinātāku izskatu.

Stūre

Stūrei ir jauns 4-spieķu dizains un gludas, augstas kvalitātes ādas apdare ciešam satvērienam, kā arī hromēti dekori un sudrabkrāsas šuves.

Viduskonsole

Viduskonsole ar melnu, teksturētu ornamentu un sudrabkrāsas apmalēm ir platāka un augstāka nekā premium klases automobiļos.

MĒRINSTRUMENTU PANELIS

Elektroenerģijas patēriņa indikators

Cik taupīgi jūs braucat? Par to jūs informē elektroenerģijas patēriņa indikators, ar rādītāju norādot uz zonām Power, Eco vai Charge.

Uzlādējiet un taupiet

Jūs varat kontrolēt akumulatora lietojumu, vien nospiežot pogu. Nospiediet CHRG, lai lādētu akumulatoru caur dzinēju. Nospiediet SAVE, lai samazinātu akumulatora elektroenerģijas patēriņu.

ECO Score

Uzrāda, cik dabai draudzīga ir jūsu braukšana. Jo vairāk zaļo lapiņu, jo labāk.

ECO Mode 

Nospiediet šo pogu, lai efektīvāk izmantotu elektromotorus, dzinēju, gaisa kondicionieri un 4WD sistēmu.

OUTLANDER PHEV APSKATS

PHEV PIEREDZE

Klusāks par klusu. Nepārspējami stabils. Jaunais OUTLANDER PHEV ir klusa un relaksējoša sensācija, kas burtiski slīd pa ceļu, pateicoties spēcīgam griezes momentam un stabilajai dubultā motora 4WD un S-AWC sistēmai. Tā ir patīkama sajūta, kas sniedz braukšanas prieku katrā braucienā.

RĪTDIENAS EFEKTIVITĀTE JAU ŠODIEN

Braukšana kā planējot

1. Twin Motor 4WD un S-AWC sistēmas
Uz priekšējās un aizmugurējās ass atsevišķi uzstādīti elektromotori piedāvā neticami atsaucīgu 4WD sistēmas darbību, savukārt S-AWC sistēma nodrošina izcilu stabilitāti un intuitīvu, vienmērīgu vadāmību.
2. 2.0 litru dzinējs
Jaudīgais un īpaši efektīvais dzinējs samazina CO2 izmešu daudzumu.
3. Ģenerators
Augstas veiktspējas ģenerators pārveido dzinēja jaudu par elektrību, lai uzlādētu akumulatoru un nepieciešamības gadījumā palīdzētu elektromotoriem.
4. Priekšējā elektromotora PDU sistēma un aizmugurējā EMCU sistēma
Šīs inteliģentās kontrolierīces garantē augstāku elektroenerģijas efektivitātes līmeni un optimālu elektromotoru kontroli, acumirklī nodrošinot maksimālo griezes momentu, kas ir pat spēcīgāks nekā 3,0 l benzīna dzinējam.
5. Akumulators
Akumulators ir novietots zem grīdas, lai palielinātu salona telpu un pazeminātu smaguma centru uzlabotai drošībai un vadāmībai.

PHEV sistēmas efektivitāte

Novatoriskā Plug-in Hybrid EV sistēma ir ārkārtīgi efektīva. Izbaudiet neticami klusu braukšanu elektriskajā režīmā, nepatērējot degvielu un neradot CO2 izmešus. Vai ieslēdziet hibrīda režīmu, lai nobrauktu vēl lielākus attālumus ar zemu izmešu līmeni un nieka 1,8 l degvielas patēriņu uz 100 kilometriem kombinētajā ciklā. Jūs pat varat braukšanas laikā ražot elektrību, lai uz attālākiem galamērķiem nokļūtu ar pilnīgu pārliecību.

Elektromobiļa piedziņas režīms: tiek izmantota tikai elektroenerģija.

Divi motori nodrošina nepieciešamo jaudu, izmantojot akumulatora elektroenerģiju, netērējot degvielu un neradot CO2 izmešus. Šis režīms ir kluss, tīrs un jaudīgs, jo īpaši uzsākot braukt un palielinot ātrumu. Maksimālais ātrums šajā režīmā ir 120 km/h.

Sērijveida hibrīdpiedziņas režīms: elektroenerģija + papildu jauda no dzinēja.

Divi elektromotori nodrošina nepieciešamo jaudu, izmantojot dzinēja radīto elektroenerģiju. Dzinējs ģenerē elektroenerģiju, kad akumulatora uzlādes līmenis ir zems un kad nepieciešama lielāka jauda, lai palielinātu braukšanas ātrumu vai uzbrauktu kalnā.

Paralēlās hibrīdpiedziņas režīms: dzinēja jauda + papildu jauda no elektromotoriem.

Dzinējs nodrošina nepieciešamo jaudu, braucot ātri, piemēram, uz autoceļiem. Kad nepieciešama papildu jauda, to nodrošina elektromotori.

Reģeneratīvā bremzēšanas sistēma

Kad automobilis samazina braukšanas ātrumu, motori darbojas arī kā ģeneratori, radot elektroenerģiju, ar kuru uzlādēt akumulatoru Pie stūres novietotais slēdzis ļauj iestatīt kādu no 6 reģeneratīvās bremzēšanas sistēmas līmeņiem.*
* Izņemot gadījumus, kad darbojas adaptīvā kruīza kontroles sistēma ( Adaptive Cruise Control (ACC))

EKONOMISKAS BRAUKŠANAS ATBALSTA SISTĒMA

ECO score 

Uzrāda, cik dabai draudzīga ir jūsu braukšana. Jo vairāk zaļo lapiņu, jo labāk.

ECO mode

Nospiediet šo pogu, lai efektīvāk izmantotu elektromotorus, dzinēju, gaisa kondicionieri un 4WD sistēmu.

Vienkārši padomi, lai braukšanu padarītu maksimāli ekonomisku un videi draudzīgu.

UZLĀDE

 

Uzlāde

VIEGLA UZLĀDE MĀJĀS UN BRAUCIENU LAIKĀ
Lai uzlādētu akumulatoru, vienkārši pieslēdziet savu OUTLANDER PHEV mājas elektrības kontaktligzdai. Varat uzlādēt akumulatoru aptuveni piecu stundu laikā*, kamēr guļat, izmantojot borta lādētāju un lādēšanas kabeli. Vai izvēlieties ātro lādētāju, lai uzlādētu akumulatoru vien 30 minūšu laikā (līdz 80% tilpumam) speciālajos akumulatoru uzlādes punktos. Uzlādes statuss tiek ērti attēlots mērinstrumentu panelī.
*Ar 230V/10A elektrības padevi. 6,5 stundas ar 230V/8A elektrības padevi.

Standarta uzlāde

Ērti lādējiet akumulatoru mājās.

Ātrā uzlāde

Kad esat ceļā, izmantojiet ātro lādētāju, lai ietaupītu laiku.

Speciālie uzlādes punkti

CHAdeMO mājaslapā http://www.chademo.com/wp/ var iepazīties ar CHAdeMO in Europe ikmēneša jaunumiem par CHAdeMO lādētājiem speciālajos uzlādes punktos.

KOMFORTS

Samazināta virsbūves vibrēšana

Lai nodrošinātu gludāku gaitu, tika samazināta virsbūves vibrēšana, pazeminot akumulatora bloka un aizmugurējā elektromotora vibrēšanu, ko radīja ceļa troksnis un vibrācijas.

ĒRTA, STABILA BRAUKŠANA

Palielināta virsbūves stingrība un pārveidots priekšējās piekares šķērsstienis nodrošina stabilāku gaitu un atsaucīgāku vadāmību.

Virsbūve

Virsbūves stingrība tika palielināta, pastiprinot piekares stiprinājumu vietas, kas ļāva nodrošināt arī precīzāku piekares darbību.

Priekšējā piekare

Priekšējās piekares stiprinājumi ir stingrāki, tādējādi stūre un piekare precīzāk reaģē uz autovadītāja komandām.

Aizmugurējā piekare

Aizmugurējo amortizatoru cilindri ir lielāki stabilākai gaitai. Optimizētas amortizēšanas īpašības uzlabo arī braukšanas stabilitāti.

OUTLANDER PHEV APSKATS

VIENMĒRĪGA UN STABILA…

OUTLANDER PHEV uzticami reaģē uz katru jūsu komandu, lai jūs pilnībā visu kontrolētu. Vienkārši izbaudiet vienmērīgo, spēcīgo paātrinājumu un pārliecinošo, stabilo vadāmību jebkādos ceļa apstākļos.

Braukšana kā planējot

Klusāks par klusu. Nesalīdzināmi stabils. Pateicoties spēcīgajam griezes momentam un stabilitātei, ko nodrošina Twin Motor 4WD un S-AWC sistēmas, jaunais OUTLANDER PHEV uz ceļa piedāvā izbaudīt mierīgo un relaksējošo planēšanas sajūtu. Tā ir īpaši patīkama sajūta, kas vairo prieku ikvienā braucienā.

VIENMĒRĪGA GAITA

Vienmērīga gaita

Tikai elektriskais automobilis ar divu elektromotoru piedziņu spēj nodrošināt tik vienmērīgu gaitu un paātrinājumu. Modernā, iebūvētā kontroles sistēma piedāvā precīzu vadāmību un augstu veiktspēju, kas padara jūs par labāku autovadītāju. Uz elektrosistēmu balstītā PHEV sistēma ļauj braukt galvenokārt ar elektromotoru, lai jūs varētu izbaudīt garus braucienus ar vienmērīgu un gludu gaitu bez ātruma pārnesumu maiņas radītajiem grūdieniem.

S-AWC (Super All Wheel Control) sistēma

Šī iebūvētā kontroles sistēma, kas pieejama vienīgi uzņēmumā Mitsubishi Motors, piedāvā neticamu jaudu un kontroli. Optimāli pārvaldot stabilitātes sistēmu AYC (Active Yaw Control), bremžu pretbloķēšanas sistēmu ABS (Anti-lock braking system) un aktīvo stabilitātes kontroli ASC (Active Stability Control) ar vilkmes kontroli TCL (Traction Control), tā nodrošina pilnu Twin Motor 4WD sistēmas potenciālu, nemazinot drošību, komfortu vai degvielas efektivitāti. Kad vēlaties, varat nospiest pogu 4WD LOCK, lai simulētu centrālā diferenciāļa nobloķēšanu un optimāli sadalītu griezes momentu starp visiem četriem riteņiem uzlabotai vilkmei un stabilitātei.

Twin Motor 4WD sistēma

Lieljaudas elektromotori, kas uzstādīti atsevišķi uz priekšējās un aizmugurējās ass, pēc nepieciešamības acumirklī nodrošina griezes momentu iespaidīgi atsaucīgai, tomēr vienmērīgai 4WD sistēmas darbībai.

4WD Lock switch

4WD Lock slēdzis

Režīms NORMAL optimizē uz priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem novadīto dzinējspēku. Lai nodrošinātu labāku vilkmi, ar viduskonsolē novietoto pogu ieslēdziet režīmu 4WD LOCK, kas sadala griezes momentu un ierobežo riteņu izslīdēšanu.

OUTLANDER PHEV APSKATS

TEHNOLOĢIJAS SIRDSMIERAM

Drošības nekad nevar būt par daudz. OUTLANDER PHEV piedāvā vairāk aizsardzības, pateicoties dažādām sistēmām un modernām tehnoloģijām, lai jūs droši nokļūtu galamērķī.

DROŠĪBAS SISTĒMAS

Tehnoloģijas Jūsu sirdsmieram

Drošība ir būtisks faktors, kas ļauj autovadītājam izbaudīt patiesu braukšanas prieku. OUTLANDER PHEV ir aprīkots ar daudziem drošības elementiem, lai nodrošinātu autovadītājam un pasažieriem visaugstāko drošības līmeni.

Euro NCAP 5 zvaigznes

OUTLANDER PHEV ir saņēmis augstāko novērtējumu – 5 zvaigznes – Euro NCAP drošības testos.

AKTĪVĀ DROŠĪBA

Adaptīvā kruīza kontroles sistēma (ACC)
1. Priekšā nav citu automobiļu
Automobilis brauc ar noteiktu iestatīto ātrumu

Adaptīvā kruīza kontroles sistēma (ACC)
2. Priekšā ir cits automobilis
Sistēma saglabā noteiktu attālumu līdz priekša braucošajam automobilim

Adaptīvā kruīza kontroles sistēma (ACC)
3. Priekšā ir cits automobilis (samazina ātrumu/apstājas)

Ja priekšā braucošais automobilis samazina ātrumu vai apstājas, ACC sistēma automātiski samazina Jūsu automobiļa ātrumu vai apstādina to

Adaptīvā kruīza kontroles sistēma (ACC)
ACC indikators

FRONTĀLĀS SADURSMES NOVĒRŠANAS BREMŽU SISTĒMA (FCM)

Palīdz izvairīties no frontālām sadursmēm un samazina bojājumus, ja sadursme ir neizbēgama.

Piezīme:
ACC un FCM uztveršanas un kontroles funkcijas ir tikai papildu elementi. Lūdzu, brauciet uzmanīgi un braukšanas laikā nekad nepaļaujieties tikai uz šīm funkcijām. ACC un FCM atsevišķās situācijās var neaktivizēties. Lūdzu, rūpīgi izlasiet lietošanas instrukciju un ņemiet vērā šos ierobežojumus. ACC un FCM darbojas, kad jūsu automobiļa priekšā ir cits transportlīdzeklis. To funkcijas nav paredzētas motociklu un gājēju uztveršanai, taču atsevišķās situācijās tie var tikt uztverti, un funkcijas tiek aktivizētas. Ja jums ir kādi jautājumi, sazinieties ar vietējo Mitsubishi Motors dīleri/izplatītāju, lai iegūtu plašāku informāciju.

1. Sadursmes risks
Brīdinājums + bremzēšanas palīgsistēma

2. Augsts sadursmes risks
Brīdinājums+automātiska bremzēšana

3. Ļoti augsts sadursmes risks
Brīdinājums + “spēcīga” automātiska bremzēšana

FCM indikators

JOSLU ŠĶĒRSOŠANAS BRĪDINĀJUMA SISTĒMA (LDW)

Ja automobilis sāk izbraukt no savas joslas, autovadītājs tiek brīdināts ar gaismas un skaņas signāla palīdzību.

LDW indikators

360º kameru attēls

Automobiļa priekšā, aizmugurē un sānos novietoto kameru (tai skaitā panorāmas kameras) uzņemtie attēli ekrānā var tikt attēloti dažādās kombinācijās, lai ļautu jums saskatīt, kas ir aklajās zonās, un palīdzētu drošāk novietot automobili stāvvietā.

Ultraskaņas nejaušas akselerācijas novēršanas sistēma (UMS)

Lai palīdzētu izvairīties no sadursmēm, kamēr novietojat automobili stāvvietā, gadījumā, ja priekšējie vai aizmugurējie sensori uztver tuvumā esošu objektu, tiek atskaņots skaņas signāls un uzrādīts brīdinājums. Ja jūs nejauši pēkšņi nospiežat akseleratora pedāli, tiek kontrolēta arī elektromotoru darbība.

Elektromotoru kontrole:
Braucot ar ātrumu 0-10 km/h (transmisija nav N vai P pozīcijās)
Kad aptuveni 4 m attālumā ir šķērslis/cits transportlīdzeklis
Kad spēcīgi vai pēkšņi tiek nospiests akseleratora pedālis
Kad autovadītājs nepagriež stūri, lai izvairītos no šķēršļa/cita transportlīdzekļa

Aktīvā griezes momenta sadales sistēma AYC

Optimizē jaudas sadalījumu uz priekšējo un aizmugurējo asi, balstoties uz sensoru sniegto informāciju par stūres pagrieziena leņķi, braukšanas ātrumu, bremzēšanas un griešanās spēku, lai nodrošinātu jaudīgu paātrinājumu, izbraucot no līkuma. Sistēma uzlabo braukšanu līkumos, izmantojot arī pagrieziena kursa kontroli.

ABS&EBD

Bremžu pretbloķēšanas sistēma ABS ļauj apbraukt šķērsli pat straujas bremzēšanas laikā, jo sistēma neļauj nobloķēt riteņus, savukārt elektroniskā bremžu spēka sadales sistēma EBD regulē  bremžu spēku katram ritenim neatkarīgi no pasažieru skaita un pārvadājamās bagāžas apjoma, tādējādi saglabājot pilnīgu kontroli pār automobili.

Aktīvā stabilitātes kontroles sistēma (ASC)

Automobilī izvietotie sensori kontrolē braukšanas trajektoriju – ja sistēma konstatē aizmugurējo riteņu izslīdēšanu, ārējais priekšējais ritenis tiek piebremzēts, lai atgrieztu automobili tā izejas pozīcijā. Ja sānslīde tiek konstatēta priekšējiem riteņiem, tad tiek piebremzēts iekšējais aizmugurējais ritenis, lai izlīdzinātu automobiļa gaitu.

Palīgsistēma kustības uzsākšanai kāpumā (HSA)

Uzsākot kustību kāpumā, sistēma pietur bremzes vēl 2 sekundes pēc bremžu pedāļa atlaišanas, tādējādi neļaujot automašīnai ripot atpakaļ.

Atpakaļskata spogulis ar automātiskas aptumšošanās funkciju

Spogulis automātiski samazina atspīdumu no aizmugurē braucošu automobiļu priekšējiem lukturiem, lai nodrošinātu skaidru skatu un veicinātu drošāku braukšanu.

PASĪVĀ DROŠĪBA

7 SRS gaisa drošības spilveni

Priekšējie, sānu, aizkarveida, kā arī vadītāja ceļgalu gaisa drošības spilveni samazina traumu gūšanas risku un smagumu sadursmes gadījumā.

RISE virsbūve

Paaugstinātas triecienizturības virsbūve RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) garantē augstāku vadītāja un pasažieru drošības līmeni sadursmes gadījumā. RISE virsbūves īpaši veidotā struktūra absorbē un izkliedē triciena enerģiju, kas, savukārt, samazina traumu gūšanas risku.

OUTLANDER PHEV APSKATS

ĒRTA BRAUKŠANA

Pateicoties plašajam komforta aprīkojumam, tai skaitā MMCS komunikācijas sistēmai, Rockford Fosgate Premium audiosistēmai un daudzām citām ierīcēm, OUTLANDER PHEV rūpējas, lai braukšana būtu tik ērta, cik vien iespējams. Vienkārši baudiet garus braucienus bez jebkādiem uztraukumiem.

MMCS

Komunikācijas sistēma MMCS (Mitsubishi Multi Communication System)

Šis centrālais augstas izšķirtspējas skārienekrāns padara navigācijas sistēmas lietošanu vieglu un informē jūs par darbības rādītājiem, piemēram, elektroenerģijas patēriņu un ar atlikušo elektroenerģiju nobraucamo attālumu. Kad vien jūs braucat atpakaļgaitā, tajā tiek uzrādīts arī aizmugurējās kameras uzņemtais attēls, lai palīdzētu jums manevrēt.

Augstas izšķirtspējas platekrāns

Attēlo informāciju augstā izšķirtspējā vieglākai nolasīšanai.

Skaņas kvalitātes kontrole

Ļauj viegli noregulēt dažādas skaņas kontroles funkcijas.

3D kartes skats

Pilsētu kartēs attēlo 3D objektus.

ECO informācijas indikators

Attēlo jūsu ECO rādītājus un citus ar EV/PHEV režīmu saistītus datus.

Dalīts ekrāns

Vienlaicīgi vienā ekrānā attēlo kartes informāciju, audiosistēmas informāciju utt.

APRĪKOJUMS

Navigācijas informācija mērinstrumentu panelī

Virzienu un attālumu norādījumi padara braukšanu drošāku.

Rockford Fosgate Premium audiosistēma

Izbaudiet jaunās audiosistēmas iespaidīgo skaņas kvalitāti – tā izstrādāta kopā ar uzņēmumu Rockford Corporation. Deviņi skaļruņi ieskauj jūs izcilā DTS Neural Surround™ skaņā.

USB pieslēgvieta un 12V kontaktligzda

Ērti novietotas viduskonsolē, ļaujot tām viegli piekļūt, paceļot vāku.

VĒL VAIRĀK ĒRTĪBU

Bezkontakta vadības sistēma KOS (Keyless Operating System)

Kad atslēga ir jums līdzi kabatā vai somā, lai atslēgtu vai aizslēgtu visas durvis un bagāžas nodalījuma durvis, jūs varat vien nospiest pogu priekšējo durvju vai bagāžas nodalījuma durvju ārpusē, bet ar slēdzi salonā ieslēgt Plug-in Hybrid EV sistēmu.

Ērta braukšana

Laipni lūgti komforta un miera pasaulē. OUTLANDER PHEV ir aprīkots ar modernām ierīcēm, piemēram, elektrisko sildītāju, speciālu ekrānu un tālvadību, lai nodrošinātu, ka brauciens ir tik ērts, cik vien iespējams.

Elektrisks sildītājs

Elektriskais sildītājs izmanto elektrisko ūdens sūkni, lai cirkulētu karsto ūdeni un sasildītu salonu, pat ja dzinējs nedarbojas, piemēram, elektriskajā braukšanas režīmā. Tādējādi jūs to varat lietot gan agri no rīta, gan vēlu vakarā, netraucējot kaimiņus. Īpaši aukstā laikā elektrisko sildītāju var izmantot arī, lai papildinātu dzinēja radīto siltumu.

Speciālas PHEV funkcijas

Multi-informācijas ekrānā tiek attēlotas dažādas PHEV funkcijas, tai skaitā elektroenerģijas plūsmas indikators un ar atlikušo elektroenerģiju nobraucamā attāluma indikators. Tajā var attēlot arī atpakaļskata kameras uzņemto attēlu.

Dalītā automātiskā klimata kontrole

Jaudīgā gaisa kondicionēšanas sistēma nodrošina atsevišķus temperatūras uzstādījumus autovadītājam un priekšējam pasažierim.

Apsildāma stūre

Apsildāmā stūre nodrošina ērtāku braukšanu vēsos laika apstākļos. Ieslēgšanas slēdzis ir parocīgi novietots priekšējā panelī.

Vadības pogas uz stūres

Audiosistēmas, Bluetooth® brīvroku mobilā tālruņa sistēmas un Multi Around Monitor ekrāna (caur kameras pogu) kontrolpogas ir novietotas uz stūres vieglai un ātrai piekļuvei.

Saulesbriļļu kabata

Ērti novietoto saulesbriļļu kabatu var viegli atvērt un aizvērt, vienkārši viegli piespiežot.

Elektriski atveramas/aizveramas bagāžas nodalījuma durvis

Bagāžas nodalījuma durvis var atvērt un aizvērt automātiski, nospiežot blakus autovadītāja sēdeklim novietoto pogu.

Ērta lādēšanas kabeļa glabāšana

Novietne zem bagāžas nodalījuma grīdas ir nevainojami piemērota ērtai lādēšanas kabeļa glabāšanai.

Pudeļu turētājs ar vāku, kas atveras, uz tā uzspiežot

Turiet vāku aizvērtu, kad nelietojat turētāju, lai salons izskatītos kārtīgāks un izsmalcinātāks.

Sīklietu novietne viduskonsolē

Izgaismojas reizē ar priekšējiem lukturiem, lai naktī skaidri varētu saskatīt tās saturu.

Apsildāms vējstikls

Apsildes vadi, kas vijas viscaur vējstiklam, atbrīvo to no ledus un apmiglojuma. Redzamība uz priekšu tiek nodrošināta ātrāk nekā ar sildītāja atsaldēšanas sistēmu. (Tikai modeļos ar stūri kreisajā pusē)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Mitsubishi Outlander Hibrīds cenas Mitsubishi Outlander Hibrīds cenas